REKLAMA = OPAKOVANÝ KLAM

Přišla jsem na jeden princip, kterého reklama/prodej využívá. A to je lidská empatie:
Výrobce říká zákazníkovi "to zboží je za výhodnou cenu!" (nelže, ta cena JE výhodná PRO OBCHODNÍKA) a zákazník cítí/ví, že obchodník nelže a cítí tu dobrou energii "výhodné ceny" (kterou do toho prodeje/reklamy obchodník vložil). Pak zákazník koupí, protože cítí dobrou energii.

Vcítění se funguje na tom principu, že jsou oba lidé, kteří se do sebe vciťují, na stejné straně = nejsou to nepřátelé. Co dělá kapitalismus? To, že obchodník chce co největší zisk pro sebe a zákazník chce co nejlevnější zboží pro sebe. Stojí proti sobě a bojují. (ne všichni obchodníci/zákazníci jsou takoví, tady mluvím o těch, kteří dělají dravé reklamy..)

K reklamám nemám potřebu se více vyjadřovat, nesleduji je a nezajímají mě. Každý ví, že to je "falešné učení".