Jedná se o reakci na článek Mix 4, který se skládá jen z písniček seřazených do obecného příběhu. Trvalo mi pár hodin najít písničky s těmi správnými obrázky a textem (jsou tam jak písně, které jsou proslavené, tak i takové, které mají 19 odběratelů). To, že většinu hudební (a filmové) produkce zajišťují illumináti neznamená, že se z toho nedá číst/věštit (a to proto, že v holografickém fraktálním vesmíru se musí jak dobrá tak zlá strana řídit pravidly/možnostmi). Většina hudby zde na webu nemá skrytý význam (protože když mám článek "ta a ta zpěvačka" a jen její písničky, tak se z toho moc věcí vymyslet nedá - tedy ona má nějakou svojí agendu, kterou protlačuje, ale mě při komunikaci hudbou jde spíše o remixy, které dělají obyčejní lidé = ti tam vloží nějaký další význam/obrázek atd., což všechno illumináti nemohou zvládat kontrolovat). Také díky kombinaci různých interpretů a žánrů se dá předpokládat, že si článek přečte např. člověk A, B a C a jde to sestavit tak, aby si každý vyložil (podle svého nastavení rozumu) jinou zprávu, která je určená/vhodná jen pro něj. Samozřejmě když si to přečtou i lidé D, E.. (a tak dál), pro které není zpráva určená, tak si to mohou vyložit různě (ale třeba se i ti z toho něco dozvědí/naučí). Toto je ale obecný příběh, který sice má několik možných výkladů, ale je sestavený tak, aby se dal všemi stejně vyložit z různých úhlů pohledu. Nějaké skryté/tajné poselství pro někoho jsem psala jen málokdy, většinou byla hudba prostě odrazem mojich aktuálních pocitů/toho, co zrovna prožívám, a nebo co se mi zrovna líbilo (+někdy to zase naopak nemělo moc společného se mnou, ale jen jsem četla v kolektivních energiích). Tento mix je ale poslední, takže k němu výjimečně napíšu i výklad (ty minulé nejsou takto sestaveny a občas jsem dala zprávu pro někoho, kdo se mnou nekomunikoval tak, jak bych si představovala - takže "za trest" jsem se také nevyjadřovala přímo a mohl si luštit jestli jsem tím něco chtěla i sdělit a pokud ano, tak co - v tom se mohl splést, ale příčinou byla jeho špatná nebo nedostatečná komunikace, takže si za to mohl sám - ale třeba to nikoho většinou ani nezajímalo; no mně bavilo se kreativně vyjádřit a jestli si to někdo přečetl a jak si to přebral mi je celkem fuk). Navíc nemůže vědět, jestli to bylo pro něj nebo pro někoho jiného, takže pokud se tím někdo zaobíral, mohlo mu to způsobit pochybnosti/chaos v hlavě, což si za nesprávnou komunikaci někdo mohl "zasloužit" (bohužel si o tom, co si "zaslouží", rozhoduje zatím každý sám, takže psychopat uniká trestu zatímco někdo citlivý si na sebe může vztáhnout i to, co bylo mířené na někoho jiného a on si toto nezasloužil). Důležité je tam to slovo zatím (toto se mění na "obecnou spravedlnost").
Jako příklad dám dva hudební články, na kterých jsem pracovala v poslední době. Přidala jsem písničky do článku Média - Hudba - Ava Max, ve kterém jsou jen písničky této zpěvačky. Takové písničky nemají moc významu, protože mohu ovlivnit pouze které z jejích písniček vyberu + musí být hezké a ne moc destruktivní (ona se u toho zpívání tváří docela odpudivě, takže její videoklipy moc nedoporučuju = tedy není téměř prostor dát tam nějaký význam.. ona jede illuminátskou agendu a symboliku, a i když má jednu věc docela dobře, zbytek je nic moc; ale melodie má chytlavé, proto si jí občas poslechnu, ale na její videoklipy moc nekoukám).
Druhý článek, který jsem upravila, byl Média - Hudba - Covers, kam jsem přidala nejdřív 8 písniček (pak jsem nějaké starší naopak odebrala a jednu další ještě přidala). Těch osm přidaných písniček jsem vybrala jen ty nejhezčí od youtuberky, která přezpívala docela hodně slavných písniček (takže bylo z čeho vybírat). Přesto to nemá nějaký velký význam, pouze jsem vybrala ty, které se mi líbily. První přidaná písnička je o tom, že někteří lidé prosazují, aby žily holky nejdříve plně naplněný single život (a že teprve potom "mají nárok" najít si kluka). Je to písnička Miley Cyrus - Flowers (mimochodem originál má hrozný hlas, ten cover je 1000x lepší), která je o tom, že když je nějaká holka v tomto směru v pohodě, tak co jí pak může běžný kluk (který neumí otevřeně vyjadřovat lásku, podvádí/kouká se po jiných/srovnává holky, hýčká si svoje ego atd.) nabídnout? Kluk chce, aby měly holky vysokou sebelásku (to je dobré), ale divné je, že to chtějí kluci, kteří nejsou tak dobří, aby takové holce pak k něčemu vůbec byli.. Tak proč jí to radí? Chápu, že pro ní chtějí to nejlepší (i kdyby pak nebyla s nimi), takže je to ok. Jenže řeší druhé namísto sebe (protože kdyby byli sami velice dobří, tak by necítili špatnou energii když k nim holka vzhlíží, protože by to bylo oprávněné). Nemuseli by si jí vybrat (ale mohli by), ale kdyby vyřešili sebe, nepotřebovali by radit holkám (protože to jejich problém stejně nevyřešilo). Pokud holka vzhlíží ke klukovi, který není její twin flame (tedy ten kluk má jiný twin flame), tak jí ten kluk odmítne (ať už holka má nebo nemá vysokou sebelásku). Když má malou sebelásku, tak trpí, což značí, že má nějaký problém, který si může vyřešit (nevyřeší se to ale jenom POUZE zvýšením sebehodnoty/sebelásky, nýbrž k tomu musí přibýt i uvědomění, že každý má svůj twin flame, protože bez tohoto uvědomění bude díky vysoké sebelásce sice víc vyrovnaná, když jí odmítne jiný ne-twin flame kluk kvůli nějaké jiné holce, ale nebude vědět proč se to stalo/v čem byla chyba atd.). Důležité jsou správné ZNALOSTI (sebeláska je také potřebná, ale ta pouze napravila škody po nesprávném postupu, nevyřešilo to příčinu!). Takže tahle písnička se mi hodně líbila kvůli zpracování tohoto námětu (aneb když kvůli svému nedostatečnému uvědomění radíte holkám, aby vás přestaly potřebovat, nedivte se pak, že vás už doopravdy nepotřebují a zůstanou raději samy a vy pak nemáte žádnou holku!). Sice je hezké, že tohle kluci radí (jak je vidět) nesobecky, ale co by se stalo, kdyby kluk zapracoval na svých dobrých vlastnostech (a sebeuvědomění), takže by začal být velmi dobrý, a pokud by k němu vzhlížel jeho twin flame (která by tak dobrá nebyla, když by neměla moc velkou sebelásku), tak by s ní klidně mohl chodit, protože dítě také dostane lásku v rodině a na základě toho se u dětí z láskyplných rodin vybuduje větší sebehodnota a sebeláska (i lepší přistupování ve vztazích k druhým) než u dětí z nemilujících rodin - takže když toto dá holce kluk "dodatečně" v partnerském vztahu, může se jí její sebeláska zvýšit (pomůže jí). Samozřejmě pokud se mu daná holka nelíbí a není to jeho twin flame, tak je dobré jí odmítnout (ale ne s vysvětlením, že ona dělá něco spatně; nýbrž že kluk věří, že každý má někde spřízněnou duši a on čeká/už má tu svou). Toto vysvětlení by měly pochopit všechny holky (i ty, které tuto víru nesdílí). Je to důležité proto, že když holce dáte zástupnou výmluvu (jako že kdyby na sobě něco změnila, tak by měla šanci), tak jí to sice může motivovat k tomu, aby byla v MUŽSKÉ energii a začala makat, ale co jí řeknete, až se zdokonalí, přijde za vámi a vy ji stále nebudete chtít? Řeknete jí asi že teď už jí to odmítnutí téměř nebolí když má vyšší sebevědomí a tak, ale neřekli jste pravdu (chápu, že někdo, kdo pravdu díky svému nedostatečnému sebeuvědomění nezná, ji nemůže nikomu říct). Proč mi to vadí je nesprávná víra, která se vytvořila: že když holky (či kluci) budou mezi sebou soutěžit (bojovat), tak ta/ten "nejlepší" vyhraje (=získá konkrétního partnera), ale takto to nefunguje. Ano, málo kvalitní kluci si vybírají "nejlepší" holku (která vyhrála konkurenční soutěž), ale tito to dělají proto, že mají nesprávné znalosti, aneb je samé tuto víru někdo naučil.. (např. ve škole se soutěží o nejlepší známky) Na soutěži není nic špatného, pokud člověka motivuje k tomu, aby se v něčem konstruktivním zlepšil. Lásku ale nezískáte vítězstvím v soutěži.
Druhou písničku jsem dala Wham - Last Christmas, která odkazuje na to, pro koho by byl vzkaz (že je takové uvažování pochybné, i když nenapáchalo škodu když se holky díky tomu naučily sebelásce) určený. Tato písnička je hitem na tadescu (takže by si někdo myslel, že to určitě odkazuji na tuto stránku) a zároveň mi přesně tento cover jeden kluk kdysi pustil (takže ten by si také myslel, že je vzkaz určitě určený pro něj) a také je v ní čepice s ušima bílého králíka = illuminátský symbol (takže illumináti by si mysleli, že je to určitě určené pro ně). Toto ale bylo určené hlavně tak obecně pro každého, kdo udělal tuto chybu. Ukázala jsem názorný příklad, jakým způsobem se dá vytvořit vzkaz pro více lidí/skupin najednou, přičemž pokud bych dobře vybrala a seřadila další písničky, tak by si každý vzal jiný (přitom pro něj určený) význam z toho samého článku. Toto jsem se naučila v posledních pár letech, ale jelikož o tom veřejně píšu, tak nemám v plánu předávat tímto způsobem vzkazy. Když se mnou někdo komunikuje tak, jak se mi to nelíbí, tak svoje pocity kreativně vyjádřím, ale že bych se neustále o něco (s takovým člověkem) snažila, tak to nehrozí.
1. způsob výkladu:
První písnička představuje přítomnost (jak to je nyní/kde se nacházíme). Ve své vizi (v minulosti v realitě) jsem něco takového (s rozdáním karet) vnímala, tak proto jsem vybrala tento obrázek, který je z anime, které jsem viděla (ačkoli je zajímavé, není nějak obohacující). Znamená to, že na časové ose se nacházíme (v době, kdy píšu tento článek) někde před poslední písničkou. O první a posledních písničkách nenapíšu všechno, protože píšu jen o tom, co už je zpracované = o minulosti. Ono i něco z tohoto se stalo v minulosti, ale ještě to není zpracované (ještě to lidi nechápou) a ty poslední písničky se stanou teprve v budoucnosti (třetí a druhá od konce se také staly v minulosti, jejich dění pokračuje v přítomnosti a asi se budou dít ještě chvíli v budoucnosti + poslední písnička je víceméně jen budoucnost, takže o tom už vůbec nepíšu.. (i když vyspělé lidské civilizace to někdy také asi zažily na nějaký čas v minulosti)
Druhá písnička je o minulosti (kde to všechno začalo). Je tam dítě, takže dětství=nevinnost. Tato písnička pro mě symbolicky představuje dávnou minulost, kdy se člověk poprvé setkal se zlem/zlými bytostmi. Byl nezkušený a nevinný jako dítě, byl z toho vystrašený atd. Tento výklad je z hlediska obecného twin flame (muž/žena), takže místo abych psala "divine feminine" a "divine masculine" (jako se tomu říká na anglických youtube kanálech), budu psát "ženská" a "mužská" energie. Takže ženská enegie je v této písničce nevinná a poradí mužské energii (rytíř), aby si vzal meč (on má ještě brnění a koně) a bojoval proti zlu. Holka má blond vlasy a kůň je bílý = dobré záměry (=bílý kůň) a nedotčenost destruktivní energií (=blond vlasy). Název písničky je "Lili", což by mohlo narážet na "Lilith" = mýtická první bývalá Adamova žena, kterou ovládlo zlo. To by indikovalo, že se destruktivní energie nakonec do ženské energie dostala. Muž je ve videoklipu dospělý, má tmavší vlasy = není nevinný a je oblečený tmavě, takže ten již byl destruktivní energií zasažen/ovlivněn (jako první).
Další písnička ukazuje legendární tanec ze seriálu Wednesday. Tančící holka je očividně posedlá destruktivní energií/entitou. Ze seriálu víme, že hlavní hrdinka nehleděla na kluky (=neřešila twin flame) a snažila se odhalit vraha (=konstruktivně pomoci lidem). Shodou okolností kluk, který ji balil (a se kterým tancuje; zatímco její twin flame jí žárlivě pozoruje) je oním vrahem. Zároveň ale hlavní hrdinka seriálu byla zaměřená na destrukci (líbila se jí pouze černá barva, symboly smrti atd.). Tedy ona zasažení destruktivní energií hrála, aby dopadla vraha, a zároveň když někdo něco hraje, tak se tím stává - byla zasažená destruktivní enerigií doopravdy (..i když v seriálu taková byla už od dětství, protože tak byla vychovávaná). To je vyznačeno tím, že v této písničce má ženská energie tmavé vlasy a černé šaty = je doopravdy zasažená destrukcí, i když to "posednutí" při tanci pouze předstírá. V písničce se zpívá o tom, že má ráda muže, který je zlý (reálně zpěvačka uctívá satana, ale v kontextu tančení s vrahem jsou slova písně o tom, že před vrahem dělá, že ho má ráda - i když při téhle scéně v seriálu ještě nevěděla, že randí s pachatelem, takže se jí asi doopravdy líbil).
Poté, co ženská energie nehledí na twin flame a randí s pachateli, aby je odhalila (sice z dobrého záměru, ale twin flame cesta > cesta ničení zla), tak je již v této fázi zasažena destruktivní energií (jinak by se zaměřovala na twin flame, což má větší dopad na ukončení zla, než když jde proti zlu žena, byť lstivým způsobem, "bojovat"). Takže se před ní pak otevře rozcestí v další písničce (obrázek Slunce vs. bouřka s blesky) v podobě toho, že o ní má zájem její twin flame (který je dobrý). Text písničky je o tom, že hodný kluk pro ní dělá dobré věci, ale jí to nestačí (protože je ovlivněna destruktivní energií). Tedy si vybrala "bouřku". Ženská energie nemůže být sama o sobě zlá, takže když ji zasáhne destruktivní energie, vznikne bouřka (po které bude zase hezky = destruktivní energie se rozpustila).
V další písničce muž ženu (twin flame) odmítne kvůli "jistotě" biorobotického závazku (ale ona už má biorobotického manžela). Film jsem neviděla, ale z písničky mi to tak připadá. Asi se klukovi nedivíme, že po tom, co zažil s twin flame ovlivněnou destruktivní energií, ji odmítne (ve skutečnosti ji odmítl, protože on sám je už od začátku ovlivněný destruktivní energií). Ona se ta holka ve videoklipu také chová všelijak (např. nemůže se rozhodnout, jestli ho chce - nejdřív ho odmítá stejně jako v minulé písničce..). Když jsou ve stanu a ona ho odmítne, tak je na hodinkách 0844, což značí "karmu" (=následek předchozího jednání), ale než se do stanu opětovně vrátí, je tam "jen tak" zčistajasna ukázané číslo 04:59:44 a pak 04:59:45, což jsou konstruktivní čísla = znamení, že to, že se k němu vrátila bylo dobře = je to jeho twin flame. On jí ale nakonec odmítne kvůli ne-twin flame ženě (o tom je ta písnička). Ona za nim, když ji odmítá, dolejzá (v tomto případě se chová správně, protože to je její twin flame), a on na ní pak zase ve videoklipu vzpomíná poté, co se rozešli (protože to je jeho twin flame a ukazuje se mu ohledně ní "znamení"), ale pak odjede na motorce pryč.
Ženská energie poté, co se s ní její twin flame rozešel (za což si mohla částečně sama) zpívá v další písničce o tom, že ten její twin flame nenajde lepší holku v posteli. (Je to tak proto, že co odlišuje twin flame od kamarádů, kteří jsou "spřízněné duše"? Sex.) Ženská energie to zpívá správně (že si mužská energie lže), i když jelikož byla zasažena destruktivní energií, mohl jí muž vyhodnotit jako destruktivní, a proto se rozumem rozhodl, že už jí nechce, i když to není pravda (v tomto případě mu to jediné, co odlišuje partnera od kamarádů = sex, ukazuje, že si doopravdy lže). Většinou ukazuje duše cestu/směr (a ne tělo), ale v případě partnerského vztahu, když s někým není chemie, "vztah" bude spíše kamarádství, které si hraje na manželství/"sex na jednu noc". Samozřejmě by mu to měla říct i duše (nejen "tělesný pud"), a to bude v další písničce o mužské energii (ob 3 písničky).
Jelikož ženská energie ničeho nedosáhla, i když jednala (pak už) správně (to proto, že muž je zasažen destruktivní energií), tak se naštvala a řekla si, že jí nezbývá nic jiného, než se vykašlat na twin flame spojení.
V další písničce tedy muže vyfuckovala a také se rozhodla přerušit twin flame spojení a žít si svůj život.
Na duševní úrovni je ale zklamaná a svoje emoce dává do tvořivé činnosti (zaměření se na sebe a svůj život). Text písně je o tom, že jde někam na druhou stranu od muže a tvoří si svoje.
Muž na to na duševní úrovni zareagoval tak, že na ní vzpomíná a vyjadřuje svoje pocity (konečně to přestal řešit rozumem).
V další písničce se oba na duševní úrovni rozhodli, že se chtějí "vrátit domů" = sjednotit se se svým twin flame. Chtějí být spolu (oba nechtějí nikoho jiného než svůj twin flame).
Mužská energie pak pokračuje ve hmotě tak, jako by matrix byla pc hra. Nachází svoje mužské přátele, se kterými spolupracuje v boji proti zlu (např. armáda a ve světové úrovni putin a trump uzavírali různá spojenectví s dalšími konstruktivními vůdci). Dále mužská energie převrací i destruktivní monstra, aby byli na jejich straně. Tedy kamarádi spolupracují ve hmotě a osvobozují další lidi. Kdyby nebyl v duchu sjednocený se svým twin flame, tak by nemohl být na této úrovni (proto tomu muselo předcházet to usmíření mužské a ženské energie).
Ženská energie mezitím trpělivě čeká a má víru. Holka na obrázku čte velice dlouho knihu (ve dne v noci) = věnuje se seberozvoji. Ženská energie je sama a praktikuje sebepoznání. Text písničky je o tom, že duše/ženská energie povzbuzuje "vytrvat" (zůstat tak, jak jsi = neměnit co je dobré), mít lásku v srdci a věřit, že všechno bude (nespěchat, nedívat se na matrix), trávit dostatek času o samotě.
Pak se ženská a mužská energie sjednotili, tedy žena se zvedne a začne něco dělat/bojovat. Osvobodí se (tzn. že se může klidně chovat jako muž="být v mužské energii" a ničemu to nevadí..protože už má v sobě obě polarity spolupracující). Například zjistila, že když někdo něco hraje z důvodu konstruktivního cíle (a ne pořád nebo kvůli destrukci jako illumináti), tak se z toho "pravidla" (že co hraješ, tím se stáváš) vymaní. Také zjistila, že predátorské vědomí z opačného vesmíru je vědomí = není to černá energie (ta vzniká jeho působením na tento vesmír a to v tomto vesmíru = tzn. je to zmanipulovaná energie z nás). Takže se tam zpívá "má černé vlasy" (a zároveň není ovlivněna destruktivní energií) = vlasy jakékoli barvy jsou konstruktivní součást lidského těla, protože např. dlouhé u žen přispívají k mimosmyslovým schopnostem (zároveň ale pořád platí, že kdo má vlasy zrzavé, ten upřednostňuje lásku před hmotným přežitím, což je špatně; a kdo je má hnědé, ten zas naopak upřednostňuje zabezpečení před láskou, což je také špatně - jen světlé/blond vlasy mají toto vyrovnané, jak to má být). Když má někdo tmavé vlasy (a upřednostňuje zabezpečení před láskou) a zároveň není ovlivněný destruktivní energií, tak to znamená, že VZHLEDEM KE VZTAHU SE SVÝM TWIN FLAME jedná v pořádku (jinými slovy on a jeho twin flame se dokonale doplňují, a tak i když jsou oba jakoby trochu "vychýlení z rovnováhy", je to z celkového hlediska OK). Proto může mít někdo tmavé vlasy a být v harmonii. Na začátku písniček se také oba perfektně doplňovali (ale zlo je vychýlilo), pak byli oba zasažení destrukcí, ale ne takovým způsobem, aby do sebe harmonicky zapadali (=přestali do sebe jakoby zapadat, vznikalo nedorozumění a hádky), a proto to bylo předtím destruktivní a teď už není (nevím, jak to lépe popsat).
V písni také bojuje proti zlu (a např. nehledá twin flame) a zároveň nevytváří zlo (jako tomu bylo napočátku) = opět ve vztahu vzhledem ke svému twin flame je zrovna toto jednání v pořádku (a kdyby nebylo, jednala by jinak, protože ona už je na nehmotné úrovni se svým twin flame v harmonii).
DOKÁŽE ROZLIŠIT MEZI SEBOU/TÍMTO VESMÍREM A NEPŘÁTELI. Protože to dokáže rozlišit, není už na té úrovni, na které byla na začátku (aby se bála destruktivní energie, která by jí mohla ovládnout).
Na závěr přejde píseň do uklidňující melodie, která nějaký čas hraje = "po záblesku"?
V poslední písni má žena na obrázku černé vlasy, ale je vyrovnaná a v jednotě se vším. To znamená, že přijala svoje tělo (duše se sjednotila s hmotou=tělem) a je v souladu jak se svým twin flame, tak s přáteli a s celou existencí. V tomto případě představuje žena "člověka" (=nejen ženskou energii/ženy, ale i muže - duše jak ženy tak muže je rodu ženského - proč zrovna v této písni představuje žena "člověka", zatímco v jiných písních ženskou energii? Tento závěr jsem odvodila z kombinace obrázku a textu písničky. Z této stejné kombinace jsem vyvodila i obrazně to, že se duše sjednotila s tělem.). Člověk dokáže být sám nebo s někým (a v obou případech je v harmonii). Slova písničky by se dala vyložit tak, že twin flame začali být spolu i ve hmotě=3D světě (nejen ve vyšších dimenzích) a že došlo k celkovému sjednocení lidstva (všichni lidé společně spolupracují proti zlu = takže ho porazí/takže ho už porazili).
2. způsob výkladu:
První písnička je opět o tom, jak je to nyní (takový myšlenkový chaos a vsázení "všeho" na jednu kartu = nikdo zatím neví, jestli to dopadne konstruktivně nebo destruktivně; ačkoli jsme před finálem). "Tuc tuc" (rychlost) představuje mužskou energii=rozum a zpěvné pomalejší tóny ženskou energii=duši. Tento výklad bude z pohledu rozumu vs. duše. Mužská energie je akční a zrychluje, zatímco ženská je pomalá a klidná (v této písničce upozaděná). Muž ženu sice chce, ale nedává jí žádný prostor (=rozum se přehnaně protěžuje). To rozum vsází, i když vše na jednu kartu vsází žena=duše. Víc vám k první písničce opět neřeknu.
Druhá písnička je opět o tom, jak to všechno začalo. Duše se vydala na průzkum do 3D světa, kde žijí zlé bytosti. Zlá bytost jí pak přemlouvá, aby ji vpustila do sebe. "Všechno, co chceš, bude magický příběh, který ti bude řečený; a ty budeš v bezpečí pod mojí kontrolou." Vpuštěním zlé bytosti do sebe vznikl rozum, který může člověku našeptávat to, co je pro daného člověka výhodné (a "za to" člověka ovládá). Duše pak křičí o pomoc, když si uvědomí, co se stalo. Už neprožívá, nýbrž jí je rozumem řečeno, co by měla cítit (nebo co jakože "rozumově prožívá").. Rozum jí připadal jako dospělý (="moudřejší") rytíř na bílém koni, který ji bude ochraňovat, ale ve skutečnosti to byla nehmotná destruktivní bytost, která do člověka vložila (jako jednu z lidských částí, např. "plazí mozek") své predátorské vědomí (protože rozum mohl např. v minulosti křesťanovi "našeptat", aby upálil tu..ve skutečnosti konstruktivní bylinkářku, která pomáhala lidem.."čarodějnici" - a křesťan si myslel, že koná dobro..).
V další písničce máme holku posedlou a plně ovládanou destruktivní bytostí, která vyrostla (je zkušenější/starší) a změnily se jí vlasy na tmavou barvu. Dle textu uctívá satana (takže asi plně věří rozumu a dělá vše, co jí řekne = je z ní ovládaná loutka, která v seriálu tancuje s vrahem a obdivuje destrukci).
Pak (v další písničce) dostane svobodnou volbu - viz obrázek a text, ale vybere si, že chce být zlá (asi protože je ovládaná destruktivním rozumem).
Duše už je dospělá =stejně "moudrá" jako rozum. Duše se do predátorského vědomí (které má uvnitř těla) zamilovala (asi proto, že nic jiného už nezná), ale to jí tvrdě odmítlo. Duše někdy nosí "krátké vlasy" = snaží se vydávat za někoho jiného (aby uspěla a získala "srdce" rozumu), ale pak jí konstruktivní energie vesmíru vnukne, že by měla být sama sebou. To je jak žena utekla ze stanu a stojí před hvězdnou oblohou a u toho je číslo 04:59:45. Tak si rozpustí vlasy a vrátí se do stanu, kde "políbí rozum" (chová se autenticky, tak jak to cítí) a rozum její city nachvíli opětuje (předtím, než ji odmítne).
Duše tedy říká rozumu/predátorskému vědomí, že lepší (energii) nikdy nenajde (což je pravda). Duší je sice hodně, ale v konkrétním těle je jen jedna konkrétní duše.
Pak zasáhne opět vesmírná energie v podobě zvířete ("zlé" kočky). Rozum narcistů si o kočkách většinou myslí, že jsou zlé. Když energie z vesmíru proudí do rozumu, tak ten vydává porouchané destruktivní tóny (protože UI není uzpůsobená k tomu, aby to ustála; takže zrychluje a něco nadává/žvatlá).
Pak duše pošle rozum do pr.. (že se bez něj obejde) Posílá tam i všechny jeho kamarády = ostatní predátorská vědomí.
Duše začíná tvořit (a řídit se podle sebe sama). Rozumu už nevěří.
Rozum díky té vesmírné energii obměknul (vyvinul se z převážně predátorského mozku do soucitného/emocionálního předního laloku). Protože je součástí lidského těla, tak ho duše a vesmírná energie nakonec změnila. Začíná cítit pocity (už se necítí býti destruktivní entitou).
Duše i tělo zjistili, že byli (původně) jedním celkem. A tedy že rozum si pouze myslel, že je cizí destruktivní entitou, ale ve skutečnosti to byla pouze naše zmanipulovaná část (cizím predátorským vědomím, nikoli predátorské vědomí samotné = byla to část, která byla zmanipulovaná k tomu, aby si myslela, že je jím..ale nikdy jím nebyla!). Duše a rozum se usmíří (snaží se sjednotit a spolupracují). Rozum ví, že toto je "jeho" duše (že nemá nic hledat např. v partnerovi, ale pouze ve své duši) a duše také ví, že jenom tento rozum patří k ní (a nepatří k ní rozum jiného člověka).
Rozum si najde lidské kamarády se stejným rozumovým zaměřením (=na stejném stupni vývoje rozumu) a s nimi spolupracuje na osvobození lidstva. Silou lásky (duše), kterou má uvnitř těla, přeměňuje nepřátele (příšery s predátorským vědomím) na spolupracující bytosti.
Pak se duše pomocí rozumu (=rozum se stal nástrojem duše) vzdělává, aby věděla pravdu o světě (a zároveň věří, že dobra bude nakonec dosaženo).
Poté, co se duše vyzbrojila vědomostmi, může správě zasáhnout do světového dění (tak, aby něco změnila a zároveň vykonala dobro a ne omylem z neznalosti zlo..jako tomu bylo v historii). Díky spojení s rozumem (mužskou energií) může být rychlá ("rychlejší než vítr") = vítr symbolizuje predátorské vědomí (=takže z toho vyplývá, že toto sjednocení duše s rozumem ho porazí).
Spravedlnosti A JEDNOTY bylo dosaženo. Rozum už je také ženského rodu (jako duše), má černé vlasy (=to symbolizuje to, že se správně identifikuje s tělem) a zpívá o tom, že duše je jeho naváděcím světlem.